mandag 7. juli 2008

regnværsdag...

Jeg har så totalt forelsket meg i noen av ukebald utklippene! Det skulle vært 17. mai hver uke slik at jeg kunne få flere utklipp av søljer. Får vel ta bilde av våre egne etterhvert slik at jeg kan skrive dem ut på datan. Er utrolig fasinert av norsk draakttradisjon, og synes dette ble et flott kort som gjerne kunne ha passet til en konfirmant. Som dere ser er papiret glanset, men bildet ble ganske bra alikevel. Laget et til med en stor telenål, men det glemte jeg å ta bilde av før jeg sendte det sammen med andre kort ned til tante Anne. Hvis noen av hennes venner er inne og kikker; det er snart mange kort å kikke på for salg i Ørneheia! Håper vi snart får varme dager igjen, og at dere alle har det fint om dagen.
Takk for at dere er inne og kikker, og legg gjerne igjen en kommentar eller to.


Ingen kommentarer: