onsdag 30. juli 2008

Ferie

Det har ikke blitt tid til å lage så mange kort i ferien, men disse tre har det iallfall blitt. Også laget jeg et kort til en 90 årsdag for mor og far, men fikk ikke tatt bilde av det.
Her har jeg blitt inspirert av blomsterpaljetter som svigermor kjøpte til ungene. Jeg har brukt håndmalte stempler fra Magnolia, swirls stemplet med grønt, tekststempel fra Norsk stempelblad, diverse mønsterark og kartong, perler, papirfloss, kakeserviett, hjertestener og brads.
Ferien har vært aktiv ellers. Jeg har strikket to barnegensere og en ullbukse, samt en halv genser til meg selv. Nå skal ingen fryse til vinteren... I tillegg fikk Tom og jeg det for oss at vi skulle begynne å pusse opp rommet til ungene når de skulle være sammen med besteforeldre noen dager. Med gamle hus tar det ikke akkurat kort tid, så vi blir ikke ferdige til de kommer hjem, men det blir iallfall ferdig til vinteren. Håper alle som er innom har hatt en flott ferie!




2 kommentarer:

Gro sa...

Flotte kort igjen Helga!

Det ligger en award til deg i bloggen min! Ta en titt for å hente den!
klem!

Lene Aase sa...

ig mange flotte kort du hadde i bloggen din da, kommer snart på besøk igjen:)

Klem fra Lene