onsdag 16. juli 2008

Utfordringsdebut

Dette er mitt bidrag til ScrappeManias kortutfordring. Kortet skulle være til en du er glad i, ha fargelagt stempel og tekst.

Dette kortet er til min aller beste venn Anita som følger meg i tykt og tynt, som ler og gråter med meg, som jeg har kjent nesten hele livet, og som jeg er veldig glad i. Kanskje ser du dette før det når deg i posten Anita, men jeg håper det er en overraskelse alikevel...
Stempel fra Magnolia malt med vannfarger, primablomster, papirfloss, brads, notepapir, ark fra en dårlig pocketbok, kartong og knapper. Mønsterarket er en rest som jeg ikke husker hvor er fra. Tekststempelet har jeg lånt av Hilde, og "kjære Anita" er skrevet ut på pc`n.


4 kommentarer:

Linda sa...

dette var veldig flott

heldig venninne du har som får dette

Anita sa...

Kjempeflott kort du har laget, tror nok hun setter pris på dette:)

Anonym sa...

Tuusen tusen takk min venn!! Nydelig!!! Jeg er heldig som får være venn med deg;0) Jeg er stolt, rørt og glad!!!

{ Kristina } sa...

Så flott kort du har laget til utfordringen vår. Takk for at du deltar.

Kristina
ScrappeMania