torsdag 26. juni 2008

Til Erlend


Vi fikk invitasjon til grillfest på bursdagen til fadderbarnet vårt på Rena i dag, og jeg måtte bare lage et kort selv om det ble lovlig sent.

Her har jeg brukt bazill, mønsterpapir fra Cratepaper og en rest med striper, tags og knapper. Stempel fra Magnolia malt med vannfarger lånt av Hilde. Gratulererstempelet vet jeg ikke hvor er fra, har lånt det av Gro. tall har jeg tegnet selv og klippet ut, bokstavene er tegnet ved hjelp av stensil fra Pandura. Toget er tegnet av fra en stensil jeg kjøpte til ungene. De er klippet ut i to farger og limt oppå hverandre (samme med tallet). Kantene er svertet med stempelsverte fra Versamark.

1 kommentar:

Gro sa...

Tusen takk for hobbyoverraskelse i posten. Får desverre ikke brukt det de første dagene. Ungene og jeg drar til Asker på ferie. Kanskje tar jeg med noe. Ble inspirert av det jeg fikk. Får se hvor god plass jeg får i bilen.
Klem fra Gro