mandag 23. juni 2008

Enda et fra i dag

Jeg ble tante natt til 17. mai, og klarte ikke å gi meg i dag før jeg hadde klargjort kort til dåpen. Her har jeg brukt en korttype jeg lærte av naboen her om dagen da hun kom over for å låne diverse til et bryllupskort hun skulle lage. Jeg måtte bare lage et slikt, og Malin ble den heldige mottageren.
Jeg har brukt vanlig kartong, mønsterark fra Nille, brads, ei ramme i håndlaget papir, og en blomst jeg hadde fra tidligere fra et eller annet. Båndet har jeg kjøpt på salg.
Inni har jeg brukt stempel fra Magnolia lånt av Gro, datostempel lånt av Gro, og et ballongstempel lånt av Hilde som jeg ikke vet hvor er fra. Bokstavene er laget ved hjelp av stensil fra Panduro, og sitatene er stempler jeg har leid på Hobbybua i Elverum. Alt i alt ganske fornøyd. Mangler bare å settte på datoen. Blomstene og hjertene er laget med vanlige utstansere. Beklager at ikke billedkvaliteten er av de beste.















Ingen kommentarer: