mandag 10. august 2009

Endelig litt i siget igjen!






Regnværsdag, og endelig ro til å sette meg ned med alt jeg ikke har hatt tid eller inspirasjon til å drive så mye med! Ungene er i barnehagen og på SFO etter eget ønske, og jeg er ALENE!!!!

Det første "prikkete" kortet er et eksperimentelt forsøk på å få til et romantisk kort til en 10 år bryllupsdag med spreke prikker... Notepapir revet og svertet i kantene. Egen utklippet swirl i papir fra Karen Marie klip, bånd, brads, blomster og avklipp fra en sprek borddekorasjon med perler som jeg kjøpte på salg en gang.
Jeg liker prikker veldig godt, og på det andre kortet er det både prikker fra BoBunny og Karen Marie klip. Stempler fra Magnolia malt med vannmaling - jeg sverger fortsatt til det - små søte sommerfugler i papirtråd ned fra blomsten, tekststempel som jeg tror er fra Norsk stempelblad, og hjørneswirl-stempel. Dette ble jeg veldig fornøyd med! Mønsteret på sirkelen rundt stempelet er laget med mønstersaks.
Av alle ting ble det bl.a. et julekort i dag. Kommer nok av at jeg gikk løs på de stemplene jeg hadde liggende ferdigmalte fra før. Stempelet er fra Sarah Kay, og utrolig søtt.
Mønsterarket er en rest, notearket en etterlatenskap etter mine musikkstudier. Ellers har jeg brukt bånd, rhinstener, blomster og diverse. Bladene er fra en vanlig utstanser.





1 kommentar:

Marit LW sa...

Helga, du Helga! Hva du får til med dine kreative evner. Det er en fryd å se. Jeg er imponert:-)