fredag 26. september 2008

Det ble to kort denne uken. Det første er til min klubbvenninne Ragne fra alle oss i klubben. Hun ble 40 tidligere i høst og vi hadde lyst til å overraske henne litt. Her har jeg brukt tags, eyelets, bånd, primablomster, embossed stempel og en sommerfugl i metall. Husker ikke hvor mønsterpapiret er fra. Jeg beklager at bildekvaliteten ikke er bra, blitzen ødelegger litt når jeg tar bildene på kveldstid...
Det andre bildet er årets første julekort. Jeg var innom Unik hobby på Hamar i uka som gikk, og falt pladask for denne skjønne snømannen fra Whipper snapper! Jeg har brukt caffe latte embossing og malt med vannfarger. I tillegg har jeg brukt swirls, to hjerter laget etter egen mal, papirfloss, eyelets, en liten bjelle i gull og bokstaver tegnet av ved hjelp av stensil fra Panduro. Jeg drømmer fortsatt om en QK...
Jeg håper alle dere som er inne og titter får en strålende helg. Jeg skal jobbe, men gkeder meg til å ha samling med 4-åringer i kirka i morgen. Da skal vi synge, fortelle, gå på skattejakt og lage noe fint!



1 kommentar:

Gro sa...

Kjempelekre kort igjen Helga!
Den snømannen er dødssøt!
Kommer dere snart på Otta- visitt?